Saturday, March 19, 2011

aku terbang ke KMPP (19.3.2011)

Setelah dapat mesej dari sahabat ku yg berada di kmpp...yang mengatakan rindu hendak brjumpa dgn ku....aku pon membuat keputusan hendak pergi ke sana....syukur alhamdulillah selamat jua aku tiba disana...dgn suasana yang agak mendung ashraf telah datang menjemput aku di pintu utama KMPP...
raut wajahnya begitu gembira...:)  aku turut gembira dapat melihat sahabatku..km lepak2 ditepi tasik kmpp...lepas tu hujan lebat sngt2 km pon lari berteduh bwah bumbung dewan dekat situ...haha ashraf lari smpai selipar trtanggal....hujan dh mula perlahan...dia bawa aku pergi bersiar disekitar kawasan KMPP...mmg besar kawasan kmpp....rasa nk trcabut ja kaki nie...
shorcut skit...>lepas tu ashraf belanja aku makan kfc pekan dekat sana...kailan kot??lepas makan tu balik la kmpp..contact la fatin@sheila datang lepak sekali dekat cafe perempuan.....agak lama juga borak2...then aku pon pulang....tp sorang xdpt jmp...tp xpela...xda rezeki...

No comments:

Post a Comment