Monday, May 9, 2011

hati yg penuh dgn perasaan feeling kot???hati yg sensitif kot??

ketika hati ini kesunyian.....mula lah rasa macam2....huh dh jd nasib pada diri ini....entah kenapa aku diberi ujian begini???hanya Allah S.W.T yang tahu....dia lebih mengetahui dari makhluknya....
aku sangat2 merindukan dirimu.....ku inginkan kembali sisa2 hidupku yg telah lepas...bukan semua tp yg manis2......
telah ku berikan kepercayaan tp sayang seribu x syg apa yg kuberikan tidak dihargai....
mungkin ada hikmah disebalik apa yg telah trjadi......
tidak sangka aku mudah dipermainkan disebabkan kelembutan hati ini......semua yg aku temui kenapa perangai sama???tidak boleh kah berlaku jujur dgn ku???adakah aku telah melakukan salah???im not perfect so tegurlah aku...aku bknnya ssh hendak menerima teguran @ nasihat,,,apa yg kurang boleh dibaiki tp semua memilih jalan mudah dgn menipu@tidak jujur....itu yg mereka pilih...walaupun sakit@pedih aku trpaksa terima dgn tabah....ini mungkin  takdirku??
mungkin aku ada kekurangan dari segi saiz badanku??tidak pasti...
mungkin sebelum ini aku telah melakukan kesalahan...tp diri ini telah meningkat dewasa....janganlah dilayan mcm bdk2....berfikiran matang la .....mengapa tidak boleh menerima diri ini dgn seadanya???

to be continue!!!!

No comments:

Post a Comment